Moje plánování

Vítám Vás u dalšího článku, který tak trochu navazuje na ten minulý – tentokrát o plánování!

Nejsem ten typ člověka, co si vše okamžitě zaznamenává a plánuje. Já ráda nechávám věcem volný průběh a snažím se povolovat uzdu nejen ve stresovém období (na toto téma vyjde článek ;)). Naopak si i myslím, že ty nejlepší věci a zážitky si naplánuje život sám. Ale pokud jde třeba o školu, vyplatí se písemky a zkoušení zaznamenávat. Já každodenně používám:

  • DIÁŘ Ten si kupuji papírový, téměř vždy za pár korun. Taky se Vám stává, že dostanete všemožné diáře, ale vy už máte „ten svůj“ a nevíte, co s nimi? Já buď nějaký daruji, nebo (když se mi daný diář opravdu líbí) si do něho píšu, co jsem za každý den zažila.
  • ORGANIZÉR Nikdy jsem ho nepoužívala, ale tentokrát mi ho Ježíšek nadělil pod stromeček;))Píšu si do něj to – do listy, aktivity, které mě baví, úkoly na daný týden/měsíc, čas, jenž jsem věnovala pohybu, věci a události, které mi udělaly radost, jednou za čas i jídelníček.

KALENDÁŘ Kroužky, akce, volna, setkání… Ty si najdou místo ve stolním kalendáři.

Je poměrně malý, takže na stole ani nezabere moc místa a přitom všechno vidíte a máte přímo na očích.

Takže takhle vypadá moje plánování. A jak to Vaše? Určitě napište do komentářů. Mějte veselý a třeba i produktivní den!

    1 komentář: „Moje plánování

    Napsat komentář